Wednesday, January 25, 2012

holiday!

assalamualaikum n salam sejahtera semua.
hee. semoga semua sihat hendaknya oke?

sekarang saya dah start bercuti. dan mcm org laen saya dah bersenang2 dirumah nonton cerita.
oh! tp nmpaknya semua tue agak bosan. hehe. saya memang bukan penonton y setia. hee
jadi saya kembali mencari blog saya yang sudah lama ditinggalkan dan nampk gayanya dah bersawang y amat. hee. saya pon mula la mengemas blog sy! taaaadaaa! tgk2. kan semuanya dh baru. heee. cntik x?

sy sekarang? alhamdulilah shat. mari kita sama2 bersyukur sbb masih dikurniakan kesihatan y baek oke?
sekali kita ingtkan Dia, Dia ingt kita lebih bnyk dr masa kita ingt Dia. :)

oh ape y saya nk buat cuti ni. heee. nk muhasabah diri supaya jadi lebih baek. hehe.
ape? kantoi??
ye saya mengaku saya mmg agak kurang baek.. hehe. tp saya akan cuba jd lebih baek. sama2 doakan oke?:D

b4 i start this holiday, there were few places that i went n there, i create a lot of memories of coz.:)
i have a trip, oh not actualy a trip 4 me since it was a trip in kelantan but i enjoy it myself. thanks to dear mr.ahmad 4 make me hapy:) it was such an unforgettable moment since a lot of thing happen n seriously i won't forget it especialy that part when we need to pass through a floody road. a road covered by water i mean. :) oh nnt saya cerita dgn lebih detail oke?:D

kubang kerian - kota bharu - pengkalan kubor - rantau panjang - pasir mas - kb mall, kota bharu - pasar siti khadijah, kota bharu - mydin kk - usmkk :))

oh bila sampai rumah esoknya terus sy bergegas ke rumah kwn sy pulak! hehe.
excited oke! kwn sy bertunang! terasa semua mcm sgt cepat. yela. tuptup tgk kwn dah tunang. x lama lagi kawen. waaaa. rasa diri dh tua. selama ni rasa diri ni kanak2 lagi. heee:D
serius amat teruja tgk semua preparation y dia buat even sy x tlg ape pon. sob2.
cantik amat! hehe. serius saya suke part hias2 kawen2 ni..hehe. saya? oh lambat lagi. heee:D

pas balik rumah pikah kami ke sunway. ngeee~~ serius best keluar ngan kwn2 kn?
nenek, awin n p.ck! then nuru ngan jannah dtg!
hehe. esoknya sy keluar jln2 sembng2 ngan husna jannah dan nuru! hehe. ini juga part y amat best. heee. kenapa? oh itu rahsia. heee. kikiki :D
oke la. penat dh ni. hee

till meet again. semoga semua sentiasa diberkati Allah. wassalam :)

4 comments:

  1. cantiknye layout..puji sket..:D

    ReplyDelete
  2. awin: heee. jap edit balik. hee
    ezat: heee. tukar template la awok. hehe. nk buat?
    angah: weeee~~ terima kaseh:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...