Sunday, January 29, 2012

cerita cinta~

assalamualaikum kawan2. hehe.
dan salam sejahtera untuk kawan2 jugak!. hehe
pagi tadi tibe2 rasa nk balik usm. hehe. tbe2 rindu. x tau la kenapa. hee

sepanjang dua hari ni saya tengah menghabiskan dua novel baru y baru dibeli di taiping semalam.
heeee. semalam pegi shopping buku ngan mak abh emi.
emi nk beli buku latihan untuk spm. maklum la org nk xam. kikiki.
all da best oke adek:)
jgn jadi mcm kakak ni haa y tau maen je dulu x study. hee

samalam dh abiskan satu novel. ngee.
tajuknya 'bini aku tomboy ke?'
best la jugak. kaki novel punya buku.
sejak dua tiga menjak ni x tau la knape tbe2 saya rasa novel2 keluaran kaki novel dh semakin mengambil tempat di hati saya. hee
mungkin dari aspek bahasa dia y sedikit sempoi dan sesuai dgn jiwa remaja kot. kikikiki
saya ni kira remaja lagi la kan? heeee.

kalo zaman dulu x de lagi kaki novel ni. rasanya y ada alaf 21 ngan prima kot. hehe. kalo zaman sekolah tue mmg alaf 21 mnjadi pilihan dan tidak dinafikan smpai skrng pon dia masih best. hehe. cuma sbb saya dh makin besar dan dah kurang kesempatan untuk membaca. jadi hobi dan minat tue terhenti sbntar.

haaa. apa lgi bila dh cuti sem ni. hehe. bole la start membaca balik kan. alang2 dh ada masa lapang.
 hee
actualy minat membaca ni mmg bagus.
especially kalo nk disemai kat anak2 muda zaman sekarang ni. tp kanak2 sekarang ni kalo tanya nk apa mainan la jawabnya. hehe
saya ngan adek beradek dulu mmg abh akan sediakan duet untuk beli buku untuk baca2 time masa lapang. every month. hehe. antara bukunya buku kawan. haaa. tp sekarang buku kawan dh kurang best nye. kan2?

selain dari buku KAWAN tue buku cerita anak2 sidek pon kami buat collection. hehe. serius best zaman kanak2. hehe. mungkin sbb mak agak garang kot jadi kami ni x maen2 sgt. membaca je kejenye. hehe. ptg2 je baru bole kuar umah maen. heee.

eh jauhnya melencong dh. hehe. nk cerita pasal novel lari sampai komik. hehe
haaa. novel y kedua tajuk dia 'baju pengantik mak andam'
hehe. y ni x abis baca lagi. tp mmg agak best jugak la. hehe. both of novel ni penulis dia muda lagi. baya2 saya. heee. tp saya ni x dak la keupayaan nk menulis novel mcm mereka. hehe. takut nnt kalo menulis abis keluar semua nama bacteria y ada pulak. hehe.
upsss:p

oke2 la. nk smbung baca novel ni. see u next time! wassalam :)

p/s: tajuk x dak kena mengena ngan isi. hee. mntk maaf.:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...