Friday, January 27, 2012

ceritera~~

assalamualaikum dan salam sejahtera awk, awak, dan juga awak. hee:)
hari ni kita nk berbncg tentang ape ea?
heee. oh sekarang ni amat bnyk cerita2 samada drama ataupun muvie yang diadaptasi dari buku2 novel2 yang dah popular kn?
haa. ape dia? mcm ombak rindu ngan gemersik kalbu y tengah hangat dibincangkan tue la. hehe

saya dh tgk ke?
heee. belum. saya bukan penonton yang setia. hee.
mngkin sbb tue la saya masih x tgk lagi smpai skrg..
hehe..mungkin cerita tue best actually tp mungkin sbb saya dh baca novel tue. dan ada imaginasi tersendiri terhadap suasana dan situasi y berlaku dlm jalan cerita dia tp semua tue x sama mcm dlm cerita jadi saya mungkin sedikit frust kot. heee.

ye la. bila kte bace sesebuah novel for sure kte rasa mcm kte berada kat tempat kejadian dan nmpk semua y berlaku kan. hee. based on apa y penulis cerita. waaa.serius rasa frust. hee.
neway depa dh berusha sgt2 kan nk menjayakan cerita tue. kesemua cerita2 y diadaptasi tue. congrate 2 all of them! :D
mungkin saya patot tgk cerita tue dgn lebih tekun baru akan faham. hee. nnt oke?:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...