Saturday, February 11, 2012

andai itu takdirnya.

hehe. tajuk kalo x glamor mmg x bole. ngeee
sape y cam tajuk ni?
hehe. saya pon x pasti mana la otak saya petik tajuk tue. tp mcm pnah dgr or baca somewhere.
hehe. oh. lupa lagi.
assalamualaikum. hai kawan2. :)

sekarang ni makin bnyk kan penyakit y ada. ada je penyakit baru y tbe2 muncul.
x pon y dah lama x muncul pastu tbe2 ada balik.
kadang2 saya terfikir. brape lama lagi saya bole bernafas ats muka bumi ni.
mmg takut bila fikir kan.
saya doa. sekurang2 nya sebelum saya pergi biar la saya sempat balas jasa2 mak abh saya.
ye mmg x mampu nk membalas jasa. sekurang2nya buat mereka happy pon dh cukup. kan?:)
ups. teremo sebntar. heee. maafkan sy:)

kadang2 bila fikir mcm mana penyakit2 tue sume bole jd. or bole dtg balik.
sume sbb manusia sndiri. kan?
yela. x jaga kbersihan. x menjaga bnda y sepatotnya kita jaga. :)

dan jugak bila fikir2. kenapa Allah berikan seseorang itu musibah.
sbb dia nk dekatkan, nk ingatkan org tue kpd dia.
haa. jum sama2 berdoa semoga Allah berikan kte kesihatan y baek.
semoga Allah mudahkan semua urusan kte.
dan semoga Dia sentiasa merahmati kita.
InsyAllah:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...