Saturday, August 6, 2011

bla2 dan bla2..

hai, hai dan hai..
hari emo sedunia..
tp saya tak terfikir nak emo dalam ni..memandangkan p.cik merangkap kwn baek saya x suka saya membebel cerita2 bnda sedih2 plus emo2 dalam ni..jadi saya x nak cerita..maklum la saya kan kanak-kanak yang mendengar kata;D..

ok..jd kita mulakan dengan tragedi y amat membuktikan saya ni seorang yang amat cuai..;p
nak dijadikan cerita semalam saya dan mak masak sup..ok tipu..mak je yang masak..haha..
saya buat kueh samosa..dan saya letak lada yang terlalu amat banyak la sangat sampai keluar asap kt telinga bila makan..tp time buat saya x sedar pon yang saya letak lada tue banyak;p..
jadi bila bukak posa saya pon amik la kueh tue dan mkn..x rasa pedas lagi..hehe..then saya amik sup dan letak kicap sambal banyak2 dan banyak..baru rasa sedap..ngeh2..haaa..time makan mmg la amat sedap..ngeh2 sekali lagi..:p..sy makan tembikai juga air tebu..nyum2..mmg bila bangun tue saya dah mcm nenek kebayan y x larat nak jalan..jalan pon terbongkok2 bukan sbb tulang bengkok..tp sebab tahan perut yang dah membesar kat depan tue..;p..

lepas siap suma2 saya pon pegi masuk lam bilik mak, kelambu mak sembang2 tunjuk gambar mr.ahmad saya kat mak..ngee..cerita secret2 tue..mana bole cite kat anda-anda..mak saya je..ngeee..time tue saya dah stat rasa kepanasan hasil dari makanan-makanan tadi..huhu..

saya tanya mak..mak panas tak? n saya gtau mak saya rasa pnas..hua2..mak kata mmg la pnas makan sup ngan sambal kicap..sambal buat ngan cabai hidup y pedas pastu tambah pulak makan samosa berlada yang terlebih banyak tue..waaaa...kesian kat saya..mcm cacing kepanasan dah.(apa maksud cacing kepanasan eh?:p).di tambah lagi dengan air tebu n tembikai yang sememang nya sedia maklum mmg panas..haaa..malam tue mmg saya x boleh tdo..badan panas macam kna demam panas..siap kena demah ngan air lagi..haha..oke..lawak x?bosan?haha..kalo bosan dah bole tutup page ni sbb saya pon dah habes membebel..papai!:DD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...